Авторизація
 
 
 

 
 

Умови повернення / Гарантія

 
УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ
 
Ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживача».
Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка переконайтеся що:
• товар, не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей
• товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки
• збережені всі ярлики і заводське маркування
Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку сервісного центру, про те, що умови експлуатації не порушені.
Також важливо враховувати, що після прийому продукції покупцем, на відділенні або за адресою, поштова служба не несе відповідальність за справність і зовнішній вигляд товару.
 
ГАРАНТІЙНІ ЗОБОВ'ЯЗАННЯ
 
1. Гарантійний термін експлуатації плити 3 роки з дня продажу через роздрібну торгову мережу, а за відсутності документу, що підтверджує передачу товару споживачеві або за відсутності в керівництві з експлуатації відмітки про продаж - з дня випуску підприємством-виробником.
ВІДСУТНІСТЬ ВІДМІТКИ В РОЗДІЛІ "УСТАНОВКА ПЛИТИ" Є ПОРУШЕННЯМ ВИМОГ ЩО ДО ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЦЬОГО ПРИЛАДУ.
2. Гарантійний термін зберігання плити 3 роки з дня випуску підприємством-виробником при дотриманні правил зберігання. 
3. Гарантійний термін експлуатації плити, встановленої в офісі або іншому місці загального користування, - 3 роки з дня установки, а за відсутності в керівництві з експлуатації відмітки про продаж - з дня випуску підприємством-виготівником.
4. Гарантія не поширюється на плити, використовувані на підприємствах громадського харчування (кафе, ресторанах і т. д.). 
5. При купівлі перевірте комплектність плити і відсутність механічних ушкоджень. 
6. Завод-виробник не приймає претензій на некомплектність і механічні ушкодження плити після її продажу. Будьте особливо обережні із скляними комплектуючими!
7. Простежте, щоб гарантійний документ був правильно заповнений, не мав виправлень і в ньому були вказані:
- дата продажу, штамп торгової організації і підпис продавця;
- наявність штрих-кода;
- дата установки, назва, штамп підприємства-установника і підпис установника (майстра);
- тиск газу в мережі. 
8. Завод-виробник залишає за собою право невиконання гарантійних зобов'язань у разі недотримання правил установки виробу.
9. Завод-виробник не несе відповідальність за ушкодження, викликані невідповідністю параметрів живлячих мереж параметрам плити, обумовленим у свідоцтві про приймання цього посібника з експлуатації. 
10. Гарантійні зобов'язання не поширюються на плити, що піддалися переробці або переобладнанню і що не відповідають конструкторській документації виробника, а так само якщо плита має сліди ремонту, виконаного споживачем або третьою особою.
11. Гарантійні зобов'язання не поширюються на плити з ушкодженнями, викликаними стихійними лихами (пожежа, блискавка, повінь і так далі).
12. Гарантія не поширюється на лампу освітлення.